Eindactiviteit Boppers!
Op 30 mei was het eindelijk zover: het eindactiviteit-uitje van de Boppers!
Om 13.00 uur verzamelden de kinderen zich bij Kim en Marissa. Nadat iedereen een polsbandje had gekregen, werden de kinderen verdeeld over de auto's van de ouders die wilden rijden. Daarna vertrokken we richting Bounce Valley in Zoetermeer.
Met maar liefst 45 kinderen hebben we daar twee uur lang gesprongen, geklommen en vooral heel veel plezier gemaakt. Kim en Marissa werden daarbij regelmatig uitgedaagd door de kinderen! Gelukkig waren Sonja en Monica aanwezig die ons plekje bewaakten en konden helpen bij eventuele kleine ongelukjes.
Ondanks de hoge temperaturen konden we na een uurtje springen heerlijk afkoelen met een ijsje. Dat ging er bij iedereen goed in!
Na twee uur springen werden de kinderen weer opgehaald door de ouders die terugreden. Toen iedereen buiten verzameld was, genoten we nog van een zakje chips voordat we teruggingen naar het clubhuis. Daar stonden maar liefst 28 pizza's op ons te wachten, waarmee we deze fantastische dag gezellig hebben afgesloten.
Het was een vermoeiende, warme maar bovenal geweldige dag!
Wij hebben het afgelopen jaar enorm genoten van alle Bopper-activiteiten. Daarom willen we graag de Swingo, "Vrienden van BZ" en de vrijwillige bijdrage van ouders bedanken voor hun bijdrage aan het afgelopen jaar. Zonder deze schenkingen hadden we dit allemaal niet kunnen realiseren.
Wij wensen iedereen een hele fijne zomer en hopen jullie op 10 september weer te zien tijdens de optocht van de Najaarsmarkt. Na een lange periode van afwezigheid doen we daar dit jaar namelijk weer aan mee!
Tot dan!
Liefs,
Kim en Marissa
Sportlaan 1-A
2411 XC Bodegraven